Vabljeni v pogovor med uspešnimi knjižnimi blogerji (vplivneži) in literarnimi kritiki. V digitalni dobi je bralec soočen s številnimi informacijami v zvezi s sodobno knjižno produkcijo, zato nas bo zanimalo, kako in na kakšen način vidijo svojo vlogo pri posredovanju teh informacij knjižni blogerji in literarni kritiki. Osredotočali se bomo na vprašanja, ki se dotikajo njihovega vrednotenja literature, odnosa do bralca kot posameznika (uporabnika spletnega mesta) ter bralcev kot družbe. Poskušali bomo odgovoriti na vprašanja o tem, kdo, zakaj in kako vpliva na bralno kulturo v Sloveniji, ter ali smo z digitalizacijo literarnih vsebin več pridobili ali izgubili.

Sodelujoči:

Literarna lekarna (Alenka Štrukelj)

Booknjige (Urška Bračko)

Aljoša Harlamov, literarni kritik, urednik



Moderacija:

Maša Pfeifer (1987) je prejemnica Prešernove nagrade Filozofske fakultete (2016) za diplomsko delo V iskanju avtonomnosti – problem ideološkega argumenta v literarni kritiki. Je doktorska študentka literarnih ved in se ukvarja z vprašanji literarnega vrednotenja. Deluje tudi kot kritičarka in avtorica (Literatura, Ekran, Tribuna, portal Dobre knjige idr., v preteklosti EPK ŽnD, Air Beletrina). S Trubarjevo hišo literature je sodelovala z avtorskim projektom Risana kritika. Bila je članica žirije za literarno nagrado Kritiško sito in je članica DSLK, s katerim je sodelovala kot mentorica kritiških delavnic Strip-o-kritika. Na Inštitutu IRIU je idejno zasnovala in uredila zbirko literarnih kritik v stripu, Strip-o-kritika (2012) in souredila prevodno zbirko Hudi časi (Smashing Times). V Pionirskem domu – Center za kulturo mladih v Ljubljani je zasnovala in ureja zbirko dramskih besedil za otroke Gledališke sanje (2019 – danes). Je avtorica knjižice Go Theatre Yourself (2019), ki je nastala v sklopu mednarodnega projekta Mlado gledališče – Young theatre, ki želi angažirati mladega gledalca v gledališču, da se kritiško odziva na dogajanje na odru. Je pobudnica in članica žirije za dramski natečaj Pionirskega doma, Dramo zganjat’.